vrijdag 16 mei 2014

17Mei14 Beeld van vandaag: Stof tot nadenken.. borduurproject Oude Kerk Amsterdam

Vandaag weer gewerkt aan de 2e stoelbekleding van het borduurproject in de Oude kerk Amsterdam  [zie vorige blogs in april en mei.]

Ik schiet al aardig op.. deze stoel hebben wij geadopteerd en nu mag ik er een eigen symbool in aanbrengen .. het wordt een zaag en naalden. .. het woord op de stoel is Passanten.
De zaag omdat mijn opa, vader en ooms hier ooit in de kerk en omgeving gewerkt hebben en van mij zelf de naald als textiel symbool.

 Vandaag zijn we ook nog naar PIC geweest : het Prostitutie Informatie Centrum in deze wijk... na een lunch vertelde Mariska een uur lang over haar voormalig werk, de belangen waarvoor zij opkomt  en dit informatie centrum... het was heel bijzonder, ik kan iedereen aanraden om hier eens binnen te stappen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten