donderdag 7 maart 2013

7mrt13 Beeld van Vandaag: Mail-Art

Op Facebook kwam ik "Autumn Steam" tegen, die I Want To Mail You Art project heeft opgezet.
Zij vraagt mensen een brief, een kaart of zelfs gewoon alleen je adres naar haar te sturen en dan krijg je een kunstwerkje van haar hand op ansichtformaat terug.

Ik heb haar een ansichtkaart met glaswerk-kunst uit Estland gestuurd [meegenomen van onze vakantie] en daarop onze decemberzegels met Noorse motieven met natuurlijk een uitleg hierover.

Gisteren kreeg ik van haar een kunstwerkje in een versierde enveloppe terug ;-)
De naam van dit kunstwerkje is  "Can you see" en ik ben er natuurlijk blij mee.

Hou je ook van Mail- Art ga dan naar Facebook www.facebook.com/autumnsteamartist of google Autumn Steam of autumnsteam.com voor meer info.

Haar adres is
Autumn Steam
2210 Hazel Ave NE
Salem , OR 07301
USA




2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Ik wil ook eentje virstuuren.
    Nice! I also will send one. Lol My Netherlands is a bit shakey.

    BeantwoordenVerwijderen