zondag 8 juli 2012

8juli12  Och heerlijk Vondelpark....

Ik ben echt wel een stadsmens, of zoals mijn schoondochter zegt  "a citygirl", niet dat ik ga shoppen want dat vind ik niet leuk.. maar wel wat er allemaal te zien en te doen is aan mensen, dingen, situaties enz. ...
voor de broodnodige natuur heb ik het Vondelpark om de hoek en het Amsterdamse bos op 15 min "bussen" afstand...

van de week deze 2 dingen in het Vondelpark tegengekomen....
een groepje jongens die maar hun eigen bankje meenamen om te genieten van het zonnetje en daar hebben ze dus ver mee moeten lopen sjouwen ;-))) [en ze hebben het ook weer weggehaald]

en deze meisjes die gratis limonade aanboden.. ik ben nieuwsgierig genoeg om door te vragen en zij waren daar om te polsen of er behoefte is aan het opzetten van een bureau om mensen aan mentors te koppelen...in het kader van hun opleiding [business] en zij wilden graag weten waaraan een mentor moet voldoen.. het werd een leuk gesprek ;-))  en de gratis limonade was dus om mensen naar hun toe te halen.. leuk initiatief.. en hierom hou ik dus van mijn stad..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten