maandag 2 juli 2012

2juli12  Journalpagina Allerhande

Goh we zitten alweer halverwege het jaar , wat gaat de tijd snel...dit weekend deze 2 pagina's gemaakt op een gevouwen stevige flyer die in de bus kwam... beplakt met een Delfts blauw souvenirzakje aan de ene kant  en landschapjes aan de andere kant... de woorden komen allemaal uit een Allerhande van AH die ik weg wilde gooien.. dubbelgevouwen past deze ook in mijn journalboek..

Journaalpagina's zijn leuk om tussendoor te maken.. gewoon even creatief bezig zijn ook als je niet veel tijd hebt...


2 opmerkingen:

  1. joh dat had ik nog niet eens door.. maar nu je het zegt ...;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Laura, ik ben net terug van vakantie en zie dat jij intussen een blog gestart bent. Hartstikke leuk, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen