zondag 1 juli 2012

1Juli12  Dagje Spa Zuiver [gratis] - kunstenaarsuitje

 Via Fred, een reclame via Twitter en een billboard op Museumplein kwam dit aanbod : gratis een dagje naar het Welnesscentrum Spa Zuiver in Amsterdam... ik dacht daar zit vast een addertje onder het gras maar nee... opgehaald worden met de bus v.a het museumplein naar het centrum aan de rand van de Bosbaan en Amsterdamse bos in Amsterdam... welkom met smootie... gratis badjas, handdoeken en slippers ...gebruik van alle soorten sauna's, aroma, stoom, kleur en binnen/buitenbad, een "opgieting:" met honing! heel bijzonder om te doen.. ligbanken zowel binnen als buiten, vriendelijk personeel, een lunch waar
je U tegen zegt..soep, 3 lagen etagiere met van alles en nog wat en lekker!.. buffet, warme hapjes... echt een cadeautje!.. met bijbetaling heb ik nog een Klankschalen sessie gedaan, en alleen de drankjes betaal je zelf... nooit geweten dat dit centrum hier vlak in de buurt ligt en het is ook nog heel betaalbaar!! 
Verder zijn er voorzieningen voor sport, beauty en massage.

Wil je meer weten kijk dan maar op de site van Spa Zuiver in Amsterdam.
Dit lijkt misschien op een reclame spotje .. maar ere wie ere toekomt.. vriendelijk personeel, prachtig luxe centrum en wat ze beloofden kwamen ze na, ik ging om half tien de deur uit en kwam er om half 8 s,avonds weer in.. helemaal schoon en ontspannen...;-))
en je hebt nog kans dit ook mee te maken de komende 2 zaterdagen .. maar je moet wel op tijd zijn, want slechts 24 personen krijgen zo,n kaart per [zaterdag]dag..:-))

Voor mij in ieder geval een plaats waar ik zeker nog eens naar toe ga.. ik ging voor het eerst naar de sauna met mijn moeder [de thermen in Valkenburg]  heeeeel lang geleden.. later nog met vriendinnen en toen kwam er de klad in.. nu er zo'n mooi dicht in de buurt ligt ga ik zeker wat regelmatiger...

 Een kunstenaarsuitje is iets dat je doet [meestal in je eentje] om jezelf op te laden, te inspireren, of te laten verrassen..



1 opmerking: