maandag 23 juli 2012

23 Juli12  Loslaten... "let it go".....???

Het heeft een nadeel en een voordeel om tijdschriften te bewaren en dan in een keer alles door te kijken en eruit halen wat je interessant vind.. zo kwamen gisteren dit beeld [uit een outdoor krant] en teksten  uit een magazine bij elkaar...
Nou wordt ik meestal een beetje "iebel' van dit soort teksten omdat ze zo generaliserend zijn.. daarom vond ik het gevonden plaatje hier goed bij passen...

Loslaten is [meestal] niet leuk.. ja misschien in de kleine dingen maar niet in het grote.. loslaten is een proces  waarbij je soms naar de bodem van put gaat, soms wordt je door omstandigheden gedwongen en meestal is het dus geen vrije keus.. uiteindelijk moet iedereen wel eens iets loslaten.. maar laten we ophouden anderen met dit soort cliche's om de oren te slaan als je niks beters te adviseren hebt..


3 opmerkingen:

  1. Ik ben nu volger via mijn email ;-))). ff checken of ik wat kan plaatsen.
    "geluk is een keuze"daar wor'ik nou ook zo iebel van ;-)) Gr, Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het berg plaatje, is prikkelend, namelijk als je, uit ervaring, goed gezekerd ben dan is uitrusten van uiterst belang zodat je weer door kan, dit kan door goed te gaan staan en je handen los te laten. Op zo'n moment vertrouw je op je eigen benen en het touw, de zekering. Veel denk plezier, of wat is voor jouw je benen wat is het touw, en wat levert het op.
    AND OUT OF THE DOOR ... ook pas geleerd ... kan je ook je denken op iets anders richten waardoor je op zich zonder denk energie wordt komt de denk energie tot rust.

    Tja, veel fun. "PJ"

    BeantwoordenVerwijderen