woensdag 18 juli 2012

18 Juli12   Creatief "MEMO" boekje.

Ik werk voornamelijk met dingen die al in mijn huis zijn en probeer daar iets mee te doen..
Dit is een flyer receptenboekje van de vishandel...
Eerst alle pagina's met gesso verstevigen....dan acryl en toververf als ondergrond... leuke, interessante, of plaatjes met een " herinnering" er in geplakt...
daarna alle pagina's doorgestikt op de naaimachine zodat er lijnen ontstaan waarop ik eventueel nog zou kunnen schrijven..
Tot slot gelmedium erover

Hierbij enkel pagina's uit het boekje


Voor- en achter met oa theezakjes.. en kalender cijfers


C van Charlotte die drinkt Chocola  en kapot gelezen Pitty boekjes uit een ver verleden


Fijne vakantie allemaal .. en wat minder regen  ;-)


een intrigerende kunstkaart en een eigen foto van een boot met harpiste op de Amsterdamse grachten.. ik hoor nog de zoete klanken...


2 dezelfde ansichtkaarten.. zo zot  en leuk... ik pel de achterkanten ervan af zodat er een dun blaadje overblijft


1 opmerking:

  1. Laura, ik vind dit geweldig!!! En zo bijzonder met die draadjes. Als ik iets naai "moeten" ze er meteen af, "netjes afwerken" is mij geleerd, maar ik vind dit zoveel mooier en levendiger. De pot op met alle aangeleerde "moeten", maar je eigen weg gaan. Dat kan jij goed, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen