vrijdag 2 januari 2015

2jan15 Beeld van vandaag: Top 11 en Terugblik van mijn Artwork van 2014

Gisteren heb ik de afbeeldingen map van mijn Artwork 2014 doorgekeken.
Wat heb ik veel gedaan .... zelf heb ik dat meestal niet in de gaten... ik werk/doe  gewoon elke dag iets .... voorbereidend werk... met verschillende werkstukken tegelijkertijd aan de gang en het afwerken duurt meestal het langst.
Wat ik wel weet is dat ik erg gevarieerd werk ... ik kan nooit met een ding/techniek bezig zijn, ik heb de diversiteit nodig om geïnspireerd te blijven.

Wat ik zoal gedaan heb:
Gefotografeerd: heel veel
Breien en haken: oa een Baktus sjaal en een halssierraad
Collages en Collageboeken: een heeeleboel van piepklein formaat tot A3 altijd aan 2 kanten, 2 grote boeken en een aantal kleinere.

Posterboekjes: one page boekjes van posters die ik in huis gevonden heb vooral veel van de kinderen.
Zhen Shu Bao's: onder leiding van Mieke Gorter er aan begonnen en zeker het komende weer.
Re-using: hergebruik van materialen oa een armband van oordopjes, kastdoppen en papier collage op groot doek
Geschilderd: inspiraties van Miro, Hunderdwasser en Kandinsky
Teabag Art: diverse werken
MandalaWeaving: diverse grotere en kleine Ojos de Dios   gemaakt
Assemblage en sculpturen van papier.
Textielwerk.

... en nog veeeeel meer ... ik verbaas mezelf ....uiteindelijk zal ik het komende jaar hier gewoon mee doorgaan .... er ligt nog zoveel materiaal en ideeën op mij te wachten om gebruikt te worden.

Hier nog een kleine terugblik.













 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten