zaterdag 1 november 2014

1Nov14 Beeld van vandaag: Best wel een beetje trots....

 .. dat een van mijn foto's is opgenomen in het nieuwe boek van Jenny de Bode Art Journaling.... over de magie van tekenen, schrijven en plakken in een creatief dagboek, in het Nederlands en dat hadden we echt nodig.

Ik ken Jenny al heel lang en heb bewondering voor haar manier van werken, inspireren en onder woorden brengen van de "gewone" in het leven.
Dat zij een van mijn foto's koos voor haar boek vind ik een eer.

Het is een foto die ik "verregend papier" noem... het zijn de afgebladerde billboards op schuttingen en peperbussen.. steeds vol met kleine stukjes tekst, structuur en kleur.
Soms scheur ik het af en gebruik het in mijn Art work.. maar altijd is het een genoegen om het te zien en een inspiratiebron.

Foto's: Het boek Art Journaling van Jenny de Bode -  ik [met bril] krijg een gesigneerd exemplaar van Jenny [naast me] -  al diegenen die een bijdrage hebben gegeven aan het boek - een van mijn foto's van  "verregend papier"[niet de foto in het boek] als voorbeeld 



2 opmerkingen:

  1. Vooral JIJ bedankt Laura, want ook je blog, DIT blog, staat in het boek vermeld. Als er iemand is die je anders kan laten kijken naar dingen waar je elke dag normaal gesproken aan voorbij loopt, dan ben jij het. Ik hoop dat je er nog lang mee door gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me aan bij de opmerking van Jenny hierboven. Ook ik lees je blog graag omdat je zo een heerlijke andere benadering hebt!
    Gefeliciteerd daarom met je bijdrage aan het boek.
    Ik heb het al in huis, maar moet nog even wachten met openen tot na Sinterklaas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen