woensdag 9 juli 2014

9July14 Beeld van vandaag: Oranje gekte


De spanning loopt op...  nog 14 uur te gaan en dan weten we of we in de finale van WK voetbal staan.
Mij doet het niets maar oke ik leef mee en naturlijk is het fijn als we in de finale komen.
En overal zie natuurlijk oranje en uitdagingen zoals bij het creatieve netwerk Creatief Contact die je vraagt om een oranje collage voor je journal te maken over het voetbal en bij #synchroomkijken challenge waar je vandaag je 11e oranje foto geplaatst.
Dus vanochtend nog snel 10 foto's maken, want de 1e 3 heb ik gisterenavond gemaakt en ik vind dat dat wel mag .. ze gelden voor no1
 no 1 - 3 journalpagina's



 no2 Een tas met handwerkspul

 no3 een mooie doos

no4 een detail uit mijn oceandrum


no5 een vilten tas uit mongolie
 no6 wuppies
n07 een tas van Koninginnedag


no8 een bol wol


No9 een detail van een tas gemaakt van een kapotte paraplu
no 10 een plastic rugtasje

no11 en tot slot mijn jarige echtgenoot met zijn tshirt... vandaag winnen zou voor hem een summum cadeautje zijn :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten