woensdag 16 juli 2014

16 juli14 Beeld van vandaag: Wat ik nog meer zag op de Albert Cuypmarkt...

 Gisteren heb ik mijn blog besteedt aan een winkeltje op de Albert Cuypmarkt, maar er is natuurlijk nog veel meer te zien.
Steeds vind ik het moeilijk om de 1e foto te kiezen want ze zijn allemaal zo leuk... teksten, mensen, een slapende poes tussen de kledingrekken, Staphorster dames en nog veel meer... ;-) ... maar dit keer is het de achterkant [!] van een kaas-stal geworden....
Onder de tags van "albert cuyp markt " en Amsterdam vind je nog meer van de markt in vorige blogs















1 opmerking:

  1. Je hebt me weer even heerlijk meegenomen naar Amsterdam. Ik heb jouw blog (eindelijk) toegevoegd als link aan het mijne. Dacht dat ik dat allang gedaan had. Zijn we ook op deze manier verbonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen