zaterdag 5 juli 2014

5Juli14 Beeld van vandaag:  Jonge ondernemers -avond

Gisterenavond stond voor mij in het teken van jonge ondernemers.... beginnen met onze jongste zoon Eric.
Als jonge jongen van huis uit begonnen met een eigen bedrijf, eerst nog in combinatie met werken "voor een baas" maar op een bepaald moment toch de stap durven te nemen om samen met 3 vrienden het bedrijf  FOUR PEOPLE in Amsterdam verder te ontwikkelen.
Nu zoveel jaar later zijn ze toe aan hun 4e bedrijf/kantoorpand op de Herengracht 221-3.
Zij hebben een aantal [inter]nationale internetbedrijven oa www.newyork.nl
Gisteren was de opening van het nieuwe pand en ik vind het heerlijk om te zien hoe jonge mensen samen hun dromen waarmaken.
Natuurlijk is het nieuwe pand heel mooi ingericht,  maar het allermooiste vind ik de door hem ingerichtte "diningroom" in de jaren 50 style met oa zelf geverfde  kringloopstoeltjes,  jaren 50 posters en blikken en sfeerverlichting.. ..voor een ontspannen en gezamenlijke lunch.

Later die avond ben ik naar het Van Gogh museum gegaan... op uitnodiging van Loret Karman kon ik [en anderen] aanwezig zijn bij de opening van de Fashionweek en kennis maker met jonge ontwerpers oa een jonge breister die aan haar nieuwe breicollectie werkt en waar oa Loret haar aandeel heeft,  met Fernanda Fernandez die haar stoffen bedrukt met zeef- en foliedruk en Franzel die volgende week op de catwalk zijn  nieuwe kleding collectie toont.
Op 2 van zijn ontwerper mag het publiek zelf tekenen en dat heb ik dus gedaan ;-)
 Al met al dus een inspirerende  "jonge ondernemers avond"...

vele oorkondes en prijzen

 het nieuwe pand op de Herengracht 221-3

 de "diningroom" in jaren 50 style



 mooi symbool van het internationaal zijn

  inspiratie tafel/muur



 mijn bijdrages aan de collectie van Franzel aan de Fashionweek





Geen opmerkingen:

Een reactie posten