dinsdag 15 juli 2014

15Juli14 Beeld van vandaag: Betaal wat je het waard vind...the sky is the limit... sharing = the new way of having...

Lopend over de Albert Cuypmarkt zag ik dit winkelraam en nieuwsgierig als ik ben vroeg ik me af wat het betekende en ja dan vraag je gewoon.
Het is een cafe annex restaurant en cursusruimte,  waar je naar aanleiding van de menukaart een bestelling doet en je bepaald zelf welke prijs je er voor wilt betalen.
Of dit nou een kop koffie/thee of uitgebreide lunch... jij bepaald de prijs wat het waard is. ...
Volgens hun werkt het en zelf leren ze er ook veel van nl niet oordelen en loslaten ...
Het wordt gerund door vrijwilligers en ze kunnen er van rondkomen en wat ik zo hoorde en zag wordt er erg veel aandacht aan alles besteedt en is het eten voortreffelijk. Darnaast geven ze cursussen in Mindtraing en opstellingen/constellaties.

Ga het gewoon eens ervaren als je in de buurt bent

Adres: albert cuypstraat 210 Amsterdam
facebook.com/trustamsterdam
trust@trustamsterdam.org
instagram: trustamsterdam










Geen opmerkingen:

Een reactie posten