dinsdag 31 december 2013

31Dec13 Beeld van vandaag: Dank aan de wereld...overdenking tijdens het strijken..

Elk jaar wens ik familie, vrienden en geliefden een goed nieuw jaar.. en dit keer wil ook ook alle andere mensen van de wereld een goed nieuw jaar jaar wensen die zorgden dat ik weer een jaar van van alles voorzien was.. dit kwam omdat ik gisteren terwijl ik een hele stapel cadeau papier en theezakjes aan het strijken was in een filosofische bui kwam en dacht aan de theepluksters, de chauffeurs, de machinemakers, de mensen in papier-industrie, de vakkenvullers, de cassierres en nog veel meer mensen [duizenden!] die er voor gezorgd hebben dat ik aan mijn papier en thee kam... en natuurlijk aan al die andere dingen die je zo per dag/ uur/ week/ maand en jaar gebruikt....vele vele mensen zijn hiervoor aan het werk geweest.

Ik wens dat iedereen in het nieuwe jaar hiervoor een goed salaris zal krijgen en dat er geen kinderen, dieren/natuur en volwassenen hiervoor worden uitgebuit.
Ik dank de natuur: de aarde, het water, lucht en vuur die dit allemaal mogelijk maakten.
Ik dank de mensen die zich op positieve manier in zetten voor een betere wereld.

En ja ik weet dat de wereld ook een ander kant.. en ik wens dat daar ooit het licht zal schijnen en mensen in vrede met elkaar leven.
Lieve mensen ik wens jullie een fijne dag en alle goede wensen voor het nieuwe jaar.

Op de foto's een deel van het papier die ik gisteren "netjes"heb gemaakt door het glad te strijken en daarbij een in filosofische bui kwam .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten