woensdag 11 december 2013

11Dec13 Beeld van vandaag: William Ricketts Sactuary.. een van de mooiste plekken die ik gezien heb..

In mijn blog van 9dec13 [vorige blog] liet ik een poster zien waavan ik een boekje heb gemaakt.
Na veel zoekwerk en hulp van familie ben ik er achter van wie het is.
Het is van William Ricketts Sanctuary in Dandenongs Ranges in Victoria/ Australie = in de buurt van Melbourne.
William Ricketts leefde van 1898-1993  en was " a potter and sculptor embraces the Aboriginal spirituality and respect for nature"[ wikipedia]

Toen wij meer dan 10 jaar geleden in Australië waren, zijn we er met familie naar toe geweest en het is indrukwekkend bos/park met prachtige beelden uit bomen gemaakt.
Als je ooit daar in de buurt bent moet er zeker naar toe gaan....ik heb vele bossen en parken gezien maar deze staat in mijn top 3.
Google zijn naam en bekijk de afbeeldingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten