dinsdag 26 juni 2012

26Juni12  Voorzichtig Breekbaar.....is het Leven...

Breken, gebroken, breekbaar.....
gescheurde stukjes papier en stof, restje naaigaren, alleen een kapot passpartout en een gebroken glaslijst.. maakte dit kunstwerkje.. en terwijl ik schrijf, en dit netjes van tevoren had opgeschreven.. dwalen mijn gedachten af en maak ik schrijffouten.. alles past in het geheel...

Broken.
Peace's.. vredesverdragen die continue gebroken worden
Piece's.. brengen scherven geluk of moet ik met stoffer en  blik de scherven bij elkaar rapen en weggooien
Windows.. in gegooide ramen en...
Doors: ingetrapte deuren in oorlogsgebieden.. ik moet er niet aan denken.. brrr
Mind: gebroken geesten op welke manieren dan ook....
Trust: eenmaal gebroken vertrouwen..... nooit meer hetzelfde
Hearts:  treurnis....
Souls: eenmaal gebroken kan het niet meer geheeld worden..

Ze zeggen wel dat Liefde alles heelt.. de wond gaat misschien dicht maar de littekens zijn de sporendragers ... het hele verdere leven...

En toch ben ik steeds weer verbaasd over de veerkracht van mensen... opnieuw beginnen zelfs na de ergste rampen..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten