zaterdag 23 juni 2012

23Juni12   Hierom hou ik van mijn stad...Amsterdam
In Amsterdam is altijd wel wat te beleven en al woon ik er al mijn hele leven, ik ontdek steeds weer nieuwe, leuke, interessante en verrassende dingen.. zoals dit billboard bij mij om de hoek en ja ik had vandaag dus lekker in een Spa kunnen liggen, ware het niet dat ik iets anders van plan was dat ook heel leuk was..ik hou van dit soort lusieke reclame- uitingen..
of deze grappig bewegende " lachspiegel" in de hal van CS.. als ik deze foto nu zo bekijk is het wel heel raar dat ik geen camera voor mijn gezicht heb.. want dat was toch wel nodig om deze foto te maken.. strange... ;-))


1 opmerking:

  1. gaaf zeg sta je met fototoestel voor de spiegel en vervolgens zie je jezelf terug zonder, een prachtige vorm van fatamorgana zou ik zo zeggen Laura!!

    BeantwoordenVerwijderen