donderdag 4 december 2014

4Dec14 Beeld van vandaag: New Artwork...Paper and Thread

Superblij ben ik met mijn nieuwe werk: een collage van repen gekleurd papier aan elkaar genaaid en op een canvas gezet.

Het is een geheel van hergebruik/ recycling.
Ik heb een grote map vol met stukken gesorteerd gekleurd papier en die moet nodig leeg.
Ik heb het papier in repen gescheurd precies zoals het voor mijn hand kwam ... genaaid op een ondergrond van pagina's uit een oud woordenboek, het onder-garen zijn restanten garen en tot slot is alles op een canvas gezet.
afm 60x80cm

Ik weet nog niet in welke richtig ik het ga zetten.. de 1e foto heeft mijn voorkeur... maar als je wilt mag je een suggestie doen.




1 opmerking:

  1. Wat een geweldig mooie manier van hergebruik en superleuke techniek. Prachtig zoals de kleuren overlopen en een levendig geheel vormen. Een prachtig warm geheel.

    BeantwoordenVerwijderen