zondag 21 december 2014

21Dec14 Beeld van vandaag: Teabag Art Cross-stitch

Nu bijna een jaar geleden [blog 3jan14] liet ik een serie zien wat ik eventueel met theezakjes zou kunnen doen ... nu bijna een jaar later zijn al die zakjes verwerkt
Ik heb er meerdere werken van gemaakt [zie tag teabag art] en de laatste 2 werkstukken heb ik van de week afgemaakt.
Nieuwe zakjes liggen alweer te wachten op volgende projecten.
Ik gebruik alleen eigen gebruikte theezakjes dus het duurt een poosje voor ik weer een nieuwe voorraad heb.

Vandaag het 1e werk::
Bijna 500 zakjes verwerkt in 3 kruizen.
De ondergrond is een oud schilderij op hout met een afbeelding van Degas die ik overgeschilderd heb en daarna de kruizen erop geplakt.
Het lijkt een beetje op de 3 kruizen uit het wapen van Amsterdam [zegt men].




Geen opmerkingen:

Een reactie posten