maandag 20 oktober 2014

20Okt14 Beeld van vandaag: Shu Bao in Progress

Gisteren ben ik begonnen met mijn 1e zelfstandig gemaakte Shu Bao. [zie in de tags: shu bao/ xhen xian bao en mieke gorter helemaal onderaan in dit blog om eerdere berichten over wat een Shu Bao is te lezen.]
Tot nu toe had ik de hulp van Mieke Gorter, maar deze ga ik helemaal zelf maken.
Van Mieke heb ik een mooie "Dragon" Shu Bao te leen gekregen om "te determineren."
Het is een Shu Bao die bestaat uit een soort drieluik en heeft in totaal 19 vakjes in 4 verschillende maten.
Ik denk niet dat ik er al zo,n mooie afbeeldingen op ga maken ... het in elkaar zetten zal al moeilijk genoeg zijn.
Samen met het werkboek van Ruth Smith moet het lukken.
Alle patroondelen zijn nu getekend en uitgeknipt .. op naar de volgende ronde van het in elkaar zetten van de bakjes.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten