zondag 12 oktober 2014

13Okt14 Beeld van vandaag To do and Not to do  in the public space

Het afgelopen jaar heb ik vele uitingen gefotografeerd over aanwijzingen die ik zag in de openbare ruimtes over dingen die je wel en niet mag/ moet doen en dan heb ik het niet over verkeersborden.
Allemaal best wel nuttig hoor maar eigenlijk mag je niet zoveel ;-).
Het meest bijzonder bord vond ik op Schiphol waar BALLONNEN verboden zijn.
Afgezien van geschreven teksten wordt ook heel veel in pictogrammen weergegeven zodat het voor iedereen duidelijk is.
Apart vond ik ook de "huisregels" die je nu vaak tegen komt in centra, cafe's, discotheken enz.
Hier een aantal voorbeelden en de rest  [478] stuks] vind je op mijn Pinterestbord  [een wereldwijd foto album] "To do and not to do in the public space"
Mijn fotoarchief heb ik nu leeggemaakt op een klein aantal na.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten