vrijdag 26 september 2014

26sept14 beeld van vandaag: The secret art of life is hidden...

Het begon met een hard plastic doosje... maandenlang op mijn tafel... een beeld van Sneeuwwitje liggend daarin... kan ik dat vormgeven? .... het wilde niet... stapels theezakjes in mijn keuken... daar kan je een lekker bedje van maken.... weleens gevoeld hoe zacht theezakjes papier is? .. het hoofd van een heilige ... gered na opnames voor een film [zie mijn blog van gisteren].... een zin waar ik van droomde.... een schatkist als beeld dat ik daarbij kreeg... al deze dingen komen samen in dit Artwork... och ja er zit iets verstopt in dit kistje.... gewikkeld in theezakjes... de heilige bewaakt het... theezakjes-touw aan elkaar geknoopt maakt de kist helemaal dicht... een oude sleutel maakt het geheel af...het beeld zal het best tot haar recht komen in een plexiglas kubus geplaatst op een zuil in een open ruimte  [ denk ik ;-)]




4 opmerkingen: