zaterdag 30 augustus 2014

30aug14 Beeld van vandaag: Art Journaling enveloppenboek dl1
.... in de stilte en de eenzaamheid stond ik oog in oog  met de mystieke odyssee ...

Dit boek is gemaakt van een multo infomap van Nespresso koffie reclame waarin dunne bladen en tabbladen zaten met info over Nespresso koffie, de dunne pagina's heb ik weggegooid, de tabbladen gebruikt samen met enveloppen.
Knip enveloppen open en draai ze om, ze hebben vaak mooie kleuren en patronen, ook venster-enveloppen gebruik ik.
De cover is beplakt met wat ik  "mystiek papier" noem nl. kassabonnen die ik gestreken heb ... het thermische papier verkleurt dan en als je experimenteert krijg ik aparte patronen.
Verder heb ik mooie plaatjes, teksten, notities, aantekeningen en artikelen erin gedaan zodat het een "dagboek/journaling" is geworden.
Vandaag deel 1  en morgen het laatste deel.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten