dinsdag 6 november 2012

6Nov12  Koffietafel  Collageboek ..deel 1

De afgelopen weken weer veel aan mijn collage boek gewerkt  met beeld en tekst...het is een hobbyboek van de Hema waar je met voor- en achterkanten ong. 88 pagina's kan maken... meestal werk ik aan meerdere pagina's tegelijkertijd.. opbouwend met het materiaal dat ik voorhanden heb.. in dit soort werk voeg ik geen ander materiaal toe als geschreven teksten of verf...ik vind het beeld zoals het er staat sprekend voor zich.. mooie plaatjes en mooie teksten samengevoegd.. ik vind het fijn om het opengeslagen op tafel te laten liggen vandaar de naam...
hier deel1


 Voor- en achterkant van het boek

 
Hier dacht ik nog dat ik langer met het boek bezig zou zijn..




 
 Mijn blaatschapen..






1 opmerking:

  1. Jeetjemina wat een enorme productie! Het is een feest om te bekijken wat je er allemaal van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen