donderdag 22 november 2012

22Nov12  Opnieuw proberen

 Om foto´s in mijn blog te krijgen.
Afgelopen dagen ook veel `woord/collages`gemaakt en een deel zie je nu hier.
De ondergrond is steeds stevige flyer,hier in langwerpig formaat en hierop stroken enkelzijdig bedrukt wit papier geplakt, geschilderd met acryl en toververf en daarna woorden-zinnen erop.

 Nou dit is dus nu ook weer gelukt..

nu nog de rest van alle nieuwe dingen gaan ontdekken want om mijn foto,s van camera in computer te krijgen is op dit moment nog omslachtig.. ach iedere keer een beetje en gelukkig hoef ik het niet zelf uit te vinden..Fred helpt enorm zonder hem zou het niet mogelijk zijn ... ik ben echt niet technisch en zie vaak de logica niet....Fred denkt in cijfers en letters en ik in beelden.. ik heb plaatjes nodig om iets te begrijpen ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten