donderdag 15 november 2012

14nov12  Ridder Collage

HET OPENLUCHTSPEL IN STIKLESTAD WAS EEN FANTASTISCHE ERVARING.. ABSOLUUT KONINKLIJK
[tekst in deze collage]

Als ik collages maak dan heb ik daar natuurlijk verschillende ervaringen bij... ze kunnen goed, leuk, grappig, slecht, verrassend, humoristisch, intrigerend en "gewoon' en nog veel meer zijn...en soms zie ik, als ze liggen te drogen, een beeld dat me diep raakt.. zoals deze Ridder-collage.. eigenlijk ontstaan uit de reepjes papier die ik nog op tafel had liggen van mijn werk.. ik heb dan meestal zoiets van "gewoon opplakken".. de ridder en de tekst lagen er ook nog en ik wist niet wat ik ermee moest doen.. nou ja dan maar hier ook opplakken en ziedaar een beeld dat ik zelf niet had kunnen bedenken.
De ondergrond van deze collages is een dubbelgevouwen flyer van stevig papier.. ook aan de achterkant staat een collage.

Journaltip: plak je restantjes papier op een ondergrond bv. horizontaal of verticaal. en plak daar dat ene plaatje en tekst op dat je nergens anders kon gebruiken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten