donderdag 30 augustus 2012

30aug12  Mijn Journal/Art boek Heksenstreken is vol..

Ik werk altijd in meerdere boeken tegelijkertijd.. dit is een Hobbyboek van de Hema [fotoafdeling voor 2.95] en ik heb er al een paar van in de kast staan...ze hebben ruim 80 pagina's dus daar kan je dus lekker lang in werken... het papier is iets minder geschikt om op te verven, maar voor collages is het prima.
Begin dit jaar ben ik met dit begonnen en nu eind augustus is het vol.
In deze boeken verwerk ik voornamelijk "mooie plaatjes", teksten,  dagjes uit en interessante/aparte artikelen.
Hierdoor is het vooral een weerslag van mijn leven.


 Voor- en achterkant van het boek Heksenstreken


Je moet wel oude willen worden met een lijstje van alle "edelmetalen" die bij huwelijksjaren horen.. altijd handig ;-)


De stickers van keuken en badkamerproducten



 Met het vinger-, of doven alfabet en morse seinen



 " sjamanistische " invloeden



Artikel met beelden uit onze  kinderjaren.




1 opmerking:

  1. Hoi Laura, ik zie nu pas dat je een blog hebt.
    Ik word meteen volger, dan kan ik alles beter bekijken.
    Het staat hier wat rustiger dan op de donkerblauwe achtergrond van CC.

    Je hebt niet stilgezeten, je hebt een heel stel mooie AJ's gemaakt.
    Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen