vrijdag 12 juni 2015

12Juni15 Beeld van vandaag: PaperArt 2015 in Coda-museum Apeldoorn

en een verrassende ontmoeting.
Gisteren ben ik naar  de PaperArt tentoonstelling in het Coda Museum in Apeldoorn geweest.
Dit 2 jaarlijkse evenement wil ik eigenlijk nooit missen, samen met de Papier Biënnale in Rijswijk [waar ik nog naar toe ga] een vast gegeven.
Het is altijd weer mooi om te zien wat je allemaal met papier kunt doen.... van heel fragiel tot robuust... dit jaar veel werk met karton.
Op een bepaald moment kwam ik met mensen aan de praat over een kunstwerk... is het wel/geen kunst/ is het te simpel/welke normen heb je eigenlijk enz.
Met een bleef ik langer praten omdat we ergens wel hetzelfde idee over dit alles hadden.
Toen we adressen uitwisselden bleek dat zij 2 straten bij mij vandaan woont... hoe klein kan de wereld zijn.
Wij zullen zeker nog contact met elkaar houden.

Door de flyer kwam ik er achter dat ik iets te vroeg ben gegaan want vanaf de 13e is er ook een tentoonstelling over de papierindustrie in Gelderland [vanaf 13 Juni]
Beide tentoonstellingen zijn tot 25 okt 2015

Er waren nog andere tentoonstellingen, daarover meer in een ander blog, nu eerst een klein impressie, alle foto's komen op mijn Pinterest bord Art in the Public Space  en het bord Paper/papier
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten