donderdag 12 maart 2015

12mrt15 Beeld van vandaag: Werk in uitvoering...Textiel koorden en ander werk

Er zijn een aantal trefwoorden in mijn werk de laatste paar jaar  oa: 25meter, lijnen, serie, her- en restgebruik van materialen, textiel, plastic en papier.
Nu ben ik bezig met het hergebruik van honderden dunne plastic zakjes [voor fruit en groente] als kern voor het maken van textiele koorden.
Op dit moment heb ik ong. 25 meter aan elkaar gebonden en ben begonnen met het omwikkelen met vele kleuren garens die ik over heb.
Ik maak er een groot textile sculpture van.

Op de foto zie je hoever ik nu ben... het gekleurde deel  is [voorlopig] klaar de rest moet nog.

De andere foto is 25meter handgemaakte papieren kralen in een box-vitrine, ik heb hiervan 2 werken en zijn gemaakt in 2010.
De 3e foto is een paperbead object met meer dan 6000 handgemaakte papieren kralen en gevonden voorwerpen [2010]






Geen opmerkingen:

Een reactie posten