vrijdag 21 maart 2014

21Mrt14 Beeld van vandaag Het Nieuwe Instituut....

en het Natuur historisch Museum in Rotterdam.
Op mijn dagje uit in Rotterdam van de week ben ik ook nog in deze 2 musea geweest die vlakbij het Boymans van Beuningen en de Kunsthal liggen.

Alhoewel het Natuur Historische vast wel belangrijk is vind ik er niet zoveel aan.... al die opgezette dieren, het ruikt er niet lekker.... misschien was ik te onrustig om echt te genieten.

Het Nieuwe Instituut was aan de buitenkant niet herkenbaar.... ik zag iets van "boekverkopers" en dacht dat het een boekwinkel in een theater was.... een gemiste kans voor dit nieuwe museum over architectuur, design en e-cultuur, het heeft nu een tentoonstelling van Erwin Olaf... als ik weer eens in Rotterdam ben ga ik het beter bekijken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten